3 de agosto de 2016

La batalla mas floral de Creu i Mislata / La batalla mes floral de Creu i Mislata


Este pasado fin de semana se realizó en el paseo de la Albereda la ya tradicional Batalla de Flores en la cual estuvo presente nuestra comisión.

El pasado Domingo dia 31 de Julio de 2016 en el paseo de la Albereda de Valencia, se celebró uno de los actos falleros mas importantes y con mayor demanda de público, la tradicional Batalla de Flores.

Nuestra falla estuvo presente en las carrozas, en concreto estuvieron Yaiza Esteve i Marin como fallera mayor preseleccionada para la corte del próximo ejercicio, y Lucia Novella i Lisart en la carroza del sector de Mislata.

Para poder ver todas las fotos del acto entra en nustra galeria de imagenes y disfruta de la estupenda tarde que vivieron nuestras falleras.



Aquest passat cap de setmana es va realitzar en el passeig de l'Albereda la ja tradicional Batalla de Flores en la qual va estar present la nostra comissió.

Diumenge passat dia 31 de juliol de 2016 en el passeig de l'Albereda de València, es va celebrar un dels actes fallers mes importants i amb major demanda de públic, la tradicional Batalla de Flors.

 La nostra falla va estar present en les carrosses, en concret van estar Yaiza Esteve i Marin com a fallera major preseleccionada per a la cort del pròxim exercici, i Lucia Novella i Lisart en la carrossa del sector de Mislata. 

Per a poder veure totes les fotos de l'acte entra en nustra galeria d'imatges i disfruta de la magnífica vesprada que van viure les nostres falleres.