Nuestros representantes, en las procesiones de las Fiestas Patronales 2016 de Mislata. / Els nostres representants, en les processons de les Festes Patronals 2016 de Mislata.

El pasado Domingo se celebró la solemne procesión del Santísimo Cristo. Las casas regionales, y las 11 comisiones falleras de Mislata participaron en tan tradicional acto, y entre ellas destacó nuestra falla, que con nuestros Marta, Alejandro, Alba y Manuel, estuvo perfectamente representada.
Hubo una gran presencia de feligreses y público, que fueron acompañados en todo momento de la banda de cornetas y tambores de Mislata, y de la banda del CIM.
Como es natural,nuestro alcalde Carlos Fernandez Bielsa encabezó a las autoridades en estos actos.






















En la noche del Lunes la procesión se celebró como homenaje a nuestra Mare de Deu dels Ángels, siguiendo el mismo recorrido.
Este último acto, pone el punto y final a las fiestas patronales 2016, dando paso a las Fiestas Populares que comienzan hoy mismo, día 30 de Agosto.


Diumenge Passat es va celebrar la solemne processó del Santíssim Crist. Les cases regionals, i les 11 comissions falleres de Mislata van participar en tan tradicional acte, i entre elles va destacar la nostra falla, que amb els nostres Marta, Alejandro, Alba i Manuel, va estar perfectament representada. Va haver-hi una gran presència de feligresos i públic, que van ser acompanyats en tot moment de la banda de cornetes i tambors de Mislata, i de la banda del CIM. Com és natural, el nostre alcalde Carlos Fernandez Bielsa va encapçalar a les autoritats en estos actes.

A la nit del Dilluns la processó es va celebrar com a homenatge a la nostra Mare de Deu dels Ángels, seguint el mateix recorregut. Este últim acte, posa el punt final a les festes patronals 2016, donant pas a les Festes Populars que comencen hui mateix, dia 30 d'Agost.

Si queréis ver todas las fotos de ambos eventos, pinchad en los siguientes enlaces / Si voleu veure totes les fotos d'ambdós esdeveniments, punxeu en els següents enllaços: