24 de noviembre de 2016

Inauguración del gran belén de Creu i Mislata 2016 / Inauguració del gran betlem de Creu i Mislata 2016


El próximo 1 de Diciembre, se inaugura el gran belén de Creu i Mislata que tantas alegrias nos ha proporcionado.

El próximo Jueves día 1 de Diciembre de 2016 a las 20:00h, se procederá la inauguración de nuestro belén, que como en los últimos años, opta al 1º premio del concurso de belenes de Junta Central Fallera.

Tras este acto, ya tradicional en nuestro casal, se ofrederá un ágape donde tendremos la oportunidad de comentar nuestras impresiones, sobre nuestro excepcional monumento.

Desde nuestra comisión invitamos a todo aquel que quiera disfrutar de la artesania y la tradición que proporcionan nuestros falleros. ¡ Te esperamos en Creu i Mislata !


El pròxim 1 de Desembre, s'inaugura el gran betlem de Creu i Mislata que tantes alegries ens ha proporcionat.

 Dijous que ve dia 1 de Desembre de 2016 a les 20:00h, es procedirà la inauguració del nostre betlem, que com en els últims anys, opta al 1r premi del concurs de betlems de Junta Central Fallera.

 Després d'este acte, ja tradicional en el nostre casal, s'ofrederá un àgape on tindrem l'oportunitat de comentar les nostres impressions, sobre el nostre excepcional monument.

 Des de la nostra comissió invitem a tot aquell que vullga disfrutar de l'artesania i la tradició que proporcionen els nostres fallers. T'esperem en Creu i Mislata!