22 de diciembre de 2016

Exitosa cena de Navidad en Creu i Mislata / Exitós sopar de Nadal a Creu i Mislata


Este pasado Sábado se celebró la ya tradicional cena de Navidad en nuestra comisión y fue todo un éxito gracias al espectáculo del gran mentalista.

El pasado Sábado día 17 de Diciembre de 2016 se celebro la tradicional cena de Navidad en nuestro casal dónde disfrutamos de una gran influencia de falleros, donde Alejandro Marín como presidente y Marta Sobrino como fallera mayor de la comisión, presidieron el acto.

Al finalizar la suculenta cena llegaba la hora del espectáculo, y esta vez el espectáculo era de mentalismo. En el participó Alejandro y Marta entre otros falleros de la comisión.

Si queréis ver más imagenes de la gran noche solo tenéis que entrar en nuestra galeria, pasar unas buenas fiestas.



Este passat Dissabte es va celebrar el ja tradicional sopar de Nadal en la nostra comissió i va ser tot un èxit gràcies a l'espectacle del gran mentalista. 

Dissabte passat dia 17 de Desembre de 2016 se celebre el tradicional sopar de Nadal en el nostre casal on disfrutem d'una gran influència de fallers, on Alejandro Marín com a president i Marta Sobrino com a fallera major de la comissió, van presidir l'acte. 

Al finalitzar el suculent sopar arribava l'hora de l'espectacle, i esta vegada l'espectacle era de mentalisme. En el va participar Alejandro i Marta entre altres fallers de la comissió.

 Si voleu veure més imatges de la gran nit només heu d'entrar en la nostra galeria, passar unes bones festes.