3 de julio de 2017

Exitosa matinal motera en Creu i Mislata / Exitosa matinal motera en Creu i Mislata


Las motos invadieron la comisión Creu i Mislata y lo hicieron con gran éxito; seguro que estas matinales se convierten en tradición.

Este pasado Domingo día 2 de Julio de 2017 se celebró por primera vez en nuestra falla una matinal motera. Varias agrupaciones de motos de Valencia vinieron para pasar un gran día en nuestra comisión.

Tanto moteros como falleros se lo pasaron en grande con la matinal, y posteriormente se les recibió con un suculento almuerzo en nuestro casal.

Todos los amantes de las motos ya tienen una nueva parada, la falla Creu i Mislata, ya que esta será la primera de muchas matinales.




Les motos van invadir la comissió Creu i Mislata i ho van fer amb gran èxit; segur que estes matinals es convertixen en tradició. 


Aquest passat Domingo dia 2 de juliol de 2017 es va celebrar per primera vegada en la nostra falla una matinal motera. Diverses agrupacions de motos de València van vindre per a passar un gran dia en la nostra comissió.

 Tant moters com fallers se'l van passar en gran amb la matinal, i posteriorment se'ls va rebre amb un suculent esmorzar en el nostre casal.

 Tots els amants de les motos ja tenen una nova parada, la falla Creu i Mislata, ja que esta serà la primera de moltes matinals.