8 de mayo de 2023

Processó Festes de la Creu / Procesión Fiestas de la Cruz

 

Este fin de semana pudimos disfrutar de la procesión de las Fiestas de la Cruz de Mislata, en la que nuestros representantes: nuestro presidente Toni nuestra fallera mayor Marta, nuestra fallera mayor infantil Daniela, y nuestro presidente infantil Carlos, acompañaron con profundo fervor la comitiva.
Nuestra falla homenajeó al Cristo con dos tracas, en diferentes lugares del recorrido, dando testimonio de nuestra raíz fallera y de nuestro sincero hermanamiento con los festeros de la Creu.
Como no podía ser de otra forma, participó en este acto, nuestro alcalde, como máxima autoridad de nuestro consistorio.
Como siempre, la admiración y respeto de los componentes de la comitiva y vecinos, fue unánime.


Aquest cap de setmana vam poder gaudir de la processó de les Festes de la Creu de Mislata, en la qual els nostres representants: el nostre president Toni la nostra fallera major Marta, la nostra fallera major infantil Daniela, i el nostre president infantil Carlos, van acompanyar amb profund fervor la comitiva.
La nostra falla va homenatjar el Crist amb dues traques, en diferents llocs del recorregut, donant testimoniatge de la nostra arrel fallera i del nostre sincer agermanament amb els festers de la Creu.
Com no podia ser d'una altra forma, va participar en aquest acte, el nostre alcalde, com a màxima autoritat del nostre consistori.
Com sempre, l'admiració i respecte dels components de la comitiva i veïns, va ser unànime.