12 de diciembre de 2016

Participamos en la "Crida a la humanitat" / Varem participar a la Crida a la humanitat

Creu i Mislata participó en el acto en que los valencianos hicimos un llamamiento a toda la humanidad, para que conozcan y visiten nuestra fiesta de las fallas.
Con el recién estrenado reconocimiento como patrimonio cultural inmaterial, por la UNESCO, todos celebramos y festejamos el llamamiento que nuestras falleras mayores de Valencia, lanzaron al mundo.


Tras la quedada convocada a las 18'00 horas del Domingo, una breve pero intensa comitiva se encaminó al metro, que nos llevaría a las inmediaciones de las torres de Serranos, donde nos aguardaba el espectáculo audiovisual, una magnífica selección musical, y la cremá de falla que mostraba un ejemplo de nuestra fiesta al mundo. Sin embargo, lo mas importante del acto fue el llamamiento que Raquel y Clara, hicieron, en los idiomas mas difundidos en España y el mundo.


Nuestro grupo, estuvo encabezado por nuestra fallera mayor Marta, nuestra fallera mayor infantil, Alba, nuestro presidente infantil, Manuel, y Voro en calidad de sustituto de nuestro presidente Alejandro. El resto de participantes tanto del comisión infantil, como de la mayor, disfrutaron de una tarde reivindicativa y agradable, en la que saboreamos el anticipo de la fiesta que estamos deseando que llegue, tras unos pocos meses.





Creu i Mislata va participar en l'acte en què els valencians vam fer una crida a tota la humanitat, perquè coneguen i visiten la nostra festa de les falles. Amb l'acabat d'estrenar reconeixement com a patrimoni cultural immaterial, per la UNESCO, tots celebrem i festegem la crida que les nostres falleres majors de València, van llançar al món.

Després de la quedada convocada a les 18'00 hores del Domingo, una breu però intensa comitiva es va encaminar al metre, que ens portaria als voltants de les torres de Serrans, on ens esperava l'espectacle audiovisual, una magnífica selecció musical, i la crema de falla que mostrava un exemple de la nostra festa al món. No obstant això, el mes important de l'acte va ser la crida que Raquel i Clara, van fer, en els idiomes mes difosos a Espanya i el món.

El nostre grup, va estar encapçalament per la nostra fallera major Marta, la nostra fallera major infantil, Alba, el nostre president infantil, Manuel, i Voro en qualitat de substitut del nostre president Alejandro. La resta de participants tant del comissió infantil, com de la major, van disfrutar d'una vesprada reivindicativa i agradable, en la que assaborim la bestreta de la festa que estem desitjant que arribe, després d'uns pocs mesos